Blogg, blogga, bloggare

Jag kom på när jag läste paows blogg, att det är inte så lätt att blogga.
För en del är det ett yrke, dagbok osv.
För min del så ville jag ha något att uderhålla mej med och få ut mina åsikter och massa sånt.
Visst jag har inte mycker läsare men egentligen bryr jag mej inte så mycket.
Jag skriver vad jag vill och jag är inte elak om jag skulle skriva något jag tycker.
Jag har precis läst www.Dollyblond.se, sjukt bra bloggare, är sej själv och allt sånt.
Gillar henne grymt, sen så diggar jag hennes stil också.
Min förebild eller vad man ska säga..?
Jag bloggar inte ofta heller, ja som en "bloggare" ska man skriva kanske fem inlägg varje dag.
Jag har tyvärr inte den möjligheten för vi är ca fem stycken på en dator så ja.
Vi har flera meed idioterna har packat ner dom för "dom får inte plats". 
Sen så så kollade jag belleofswedens blogg också snabbt och läste en sak hon skrev.
"Argumentera aldrig med idioter, dom drar bara ner en på sin nivå och vinner på erfarenhet.”

Nu ska jag kolla på film som jag inte gjorde förut för en hel del grejer hände så aa.
Väntar på att mamma ska komma hem med min dricka också.
Sen funderar jag på att stänga denna bloggen och sen efter ett tag starta blogg på någon annan sida för blogg.se är så sega, det är nästan alltid problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0