dagens..

Dagens humör: glatt och dampigt:D

Dagen borde: finns inget, redan gjort allt jag behöver. eller gud jo, måste skriva novellen som skulle vara klar i måndags, men kommer inte på ngt att skriva. jobbigt.

Dagens frísyr: utsläppt helt naturligt, och oplattat faktiskt.

Dagens klädsel: just nu så, min fina blåa mjukisdress med vingar på rumpan, en tshirt med tryck på från cubus och stickade strumpos hihi.

Dagens planer: inget spec. klockan är ju åtta så ska nog skriva novell mellan reklamerna på real housewifes som börjar nu.

Dagens vill ha: kebab, men det har jag redan fått(a)

Dagens längtan: till turkiet, som vi ska åka till :D

Dagens fundering: om jag ska ha min systers baggyjeans imorgon:o

Dagen tråkigaste: sjuk..

Dagens tidning: metro hihi

Dagens låt: cascada, redy for love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0