Tjockis:$

Imorse lyckades jag somna om och missa skolan, smart.
Så jag har spenderat dagen i soffan med hunden, och kollat på massa sex and the city avsnitt.
DOM ÄR SÄ BRA! det borde vara gratis att köpa, fast tekniskt sett så köper man dominte då..
Jag har varit och handlat lite godis och sånt på mammas kort(a)
Hon blev lite sur haha.
Jag sitter i sängen och kollar på family gay. bäst haha:D
Snart börja in to the blue också.
Jessica slba är så fin:|
tror jag ska ha fläta ihåret imorgon också:D
och får leta efetr ngt att ta på mej imorgon.
Ska försöka blogga snabbt imrogon på morgonen och lägga upp dagens outfit.
Men nu har filmen börjat, pussar:)




söt fläta va?:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0