Torsdag till lördag morgon

Förlåt för dålig uppdatering men ska skriva lite om mina senaste dagar.
Torsdag: I torsdags var jag med annapanna i stan och kollade kläder och sånt, hittade två tröjor, ett par legins och en pälskrage till min skinnjacka.
Så åt vi i stan också, på ett chingchong ställe, gott(Y)

fredag: igår var jag med jasmine och vi åkte till stan, och vi köpte godis hihi.
Vi träffade någon, jag kommer inte ihåg hans namn, bara att han sa hehem baaajs haha.
Så träffade vi kaskelottis, och massa emos:D
Sen åkte vi hem till mej och kollade på film och myste.
Vi pratade i telefon med typ 5 rikard men ingen av dom var den riktiga rikard:(

Lördag morgon: Vaknade typ sent, vid 1..
Så ringde anna nyss, och hon har damp för jag vägrar följa med och träffa hennes pojkvän ufuk och han kompis.
Det är aaas kul för hon är så arg:D
Men nu ska jag se vad jag ska göra och om ida kommer hit.
PUSS!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0